A Neera kúráról alapvetően minden megtalálható a http://www.neera.hu oldal alatt.

Több változata van, én a 10 napos kúrát választottam. A lényeg, hogy ezidő alatt szilárd táplálékot nem veszel magadhoz, csak és kizárólag a Neera szirupot szabad inni (illetve citrusleveket, citromos vizet, teát)

"A napi kúraital elkészítése (2 liter)

Egy kancsóba tegyen:

•  1,7 l vizet
•  1,5 dl Neera pálma- és juharszirupot
•  1,5 dl frissen préselt citromlevet
•  késhegynyi cayenne borsot vagy gyömbért

A szirup a magas, de könnyen lebontható gyümölcscukor-, azaz szénhidráttartalmának köszönhetően megfelelő mennyiségű energiát biztosít a szervezet számára. Könnyen felszívódik, gyorsan a véráramba kerül, így nem jelent további terhet az emésztőrendszer számára. A Neera ital nagyon kis mennyiségben tartalmaz fehérjét, ezzel tovább könnyíti a kiválasztási folyamatokat. A fák nedvéből nyert koncentrátum biztosít minden olyan ásványi anyagot és vitamint, ami testünk egészséges működéséhez szükséges, így a méregtelenítés teljesen biztonságos, és nem éhezünk.
A Neera szirupból készült ital enyhén édes, kellemes ízének köszönhetően a szilárd táplálék hiányából adódó stressz is csökken. Így a méregtelenítést könnyedén végezhetjük akár 10 napon keresztül is, úgy hogy közben nem fogyasztunk szilárd táplálékot.
A Madal Bal NEERA szirup ásványi anyag összetétele 1000g (kb. 750 ml) szirupban: Kálium (K), 2700 mg – Kalcium (Ca) 1800 mg – Nátrium (Na) 370 mg – Magnézium (Mg) 150 mg – Cink (Zn) 55 mg – Mangán (Mn) 45 mg – Vas (Fe) 20 mg Tápanyag összetétele 100g-ban: Víz 23,3% - Fehérje: 0,56% - Zsírok: 0,3 % - Szénhidrát: 74,6%"

(Forrás: www.neera.hu)

Én szerencsés vagyok, mert nekem "izlik" a Neera ital íze. Leginkább a hideg citromos teához tudom hasonlítani. Az ára változó, de az 500 ml-es 6.800-7.500 Ft között van a bioboltokban. Én 1 db 1000 ml-t vettem, az 13.000 Ft volt, ami kb egy hétig elegendő, utána egy 500 ml-es kisebb kiszerelésűt. Az első két nap volt a legnehezebb, akkor estére már nagyon éhes voltam. De tudtam, ha átlendülök a nehezén, utána egyre könnyebb lesz. És valóban könnyebb. Az 5. nap nekem a legjobb, akkor már összeszűkűl annyira a gyomrom, hogy nem vagyok éhes és elegendő csak a szirupot innom. Habár én megmondom őszintén néha megittam kb 2 dl 100%-os paradicsom- vagy narancslevet. Ja és sajnos nem mondtam le a reggeli kávémról sem (Nespresso laktózmentes tejjel) bocsi... :)

De összességében szilárd táplálékot egyáltan nem ettem és ez a lényeg. Pár nap után már szinte csak pisilni jár az ember a wc-re, de azt sűrűn :) Én kb 2 liter citromos vizet is megittam a Neera szirup mellé, így napi 4-5 liter folyadékot vettem magamhoz. 

Ilyenkor nem javasolt a sport, kivéve ha valaki rendszeresen sportol, de akkor is csökkentett üzemmódra kell kapcsolni a kúra alatt. Én nem sportoltam, viszont napról-napra jobban éreztem magam és egyáltan nem voltam fáradt. Pár nap után az sem zavart, hogy napi háromszor főztem a kisfiamnak és esténként a párom jóízűket vacsorázott a szemem láttára... én pedig csak a szirupot ittam :) 

A kúra után csak nagyon óvatosan szabad visszaállni a normális étrendhez, de ez a következő bejegyzésem témája lesz. 

A méregtelenítés mellett nem utolsó sorban fogyást is eredményez a kúra. És hogy mennyit?????

Én 4 kg-ot fogytam összesen a kúra alatt, 72 kg-t nyomott a mérleg a 10. nap reggelén. Ami különösen jó hír, hogy ez a 4 kg súlycsökkenés a fölösleges zsírok és más salakanyagok kimosásának eredménye. 

Címkék: fogyás méregtelenítés tisztítókúra Neera Neera kúra

http://www.dietas-etelek-webshop.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://egeszsegesebbelet.blog.hu/api/trackback/id/tr425788803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gitta80 2014.02.05. 11:35:38

Ezt ide akartam írni amonnan viszont nem tudom már törölni! :(

Ügyes vagy, hogy végig csináltad, le a kalppal! Èn nagyon éhes vagyok! :( Igaz ez a második nap még csak.... 1 hét múlva, ha a gyomrom már szükült könnyebb lesz...
Akkor ma már eszel valamit?

Plantation 2014.02.05. 21:53:42

@Gitta80: Akkor mégis elkezdted a kúrát? Ügyes vagy!! Ha éhes vagy igyál Neera-t. Én már sokszor végig csináltam, általában ősszel és tavasszal, évek óta. Nagyon jól fogod érezni magad tőle, csak ne add fel. A második nap után sokkal könnyebb lesz. Igen, én már eszem, hamarosan írom, hogy hogyan telik az első pár nap a kúra után.

Gitta80 2014.02.06. 00:01:54

@Plantation: Nem nem csinálom a Neera-t, mind mondtam nem bírnám ki. Próbáltam már léböjt kúrát, de nem megy így elkerülve a kudarcot bele sem fogok.Èhes azért vagyok mert sokkal kevesebbet eszek mint egyébként és kevesebbszer is, de a gyomrom még az elözö adagokat kívánja....

formaba-hozom-magam.blog.hu/

Itt követhetsz te is engem ha gondolod.

Plantation 2014.02.08. 23:17:20

@Gitta80: köszi, olvasni fogom!! Most hogy pár nap eltelt, kezd jobb lenni?
süti beállítások módosítása