Mennyit fogytam 5 hónap alatt?

 2014.06.21. 05:36

Január végén kezdtem el a blogot írni, akit esetleg érdekel, az itt olvashatja el a bemutatkozó első bejegyzésem, amiben leírtam, hogy nem ritka jelenséggel, a szülés utáni plusz kilókkal küzködöm.

Megelégeltem a túlsúlyomat és elhatároztam, hogy egy tudatos életmódváltással lefogyok. A második bejegyzésemben írtam le, hogy hogyan szeretném visszanyerni versenysúlyom, azaz a stratégiám a cél eléréséhez.  

Most, így 5 hónap után számot vetek magamon és megnézem, hogy mennyi az annyi. A tudatosabb életmódváltást úgy érzem sikeresen teljesítettem. A fogyókúrám közben elég jó arányban áttértem a Paleo táplákozásra, de inkább azt mondom 80% Paleo ételeket eszem. A lisztet, a cukrot és a tejtermékeket (parmezán sajt kivéve) teljesen kiiktattam a táplálkozásomból.

Magam sütöm a Paleo kenyeret, Paleo süteményeket, melyeket itt a blogomban is megtaláltok. Sok hasznos saját receptet osztottam meg, főleg az utóbbi időben. Sport tekintetében az elején kevesebbet sikerült teljesítenem az eltervezetthez képest, az utóbbi időben viszont heti 4x sportolok és ezt szeretném is megtartani. Főként alakformáló, súlyzós, cardiós, erősítős edzéseket csinálok. 

76 kg-nál telt be a pohár. Most 70 kg vagyok, 5 kg-mal több, mint amikor teherbe estem, viszont sokkal több mint az eltervezett 62 kg (talán az kicsit elhamarkodott cél volt). Esetleg év végére kitűzhetném ezt magamnak...??!!

1 ruhaméretet fogytam, a változást a ruháimon érzem meg igazán, sokkal izmosabbnak és vékonyabbnak érzem magam. 

Úgy érzem jó úton haladok, de még messze a cél. 

Itt egy előtte utána fotó, hogy szemléltessem a változást. :)

Kívánjatok sok kitartást, szeptemberben azt hiszem újra számot vetek! Addig is, tarts velem, olvasd a blogom, csatlakozz, böngészd a receptjeimet, hogy finomat és egészségeset táplákozz!

Image.jpg

 

 

 

 

http://www.dietas-etelek-webshop.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://egeszsegesebbelet.blog.hu/api/trackback/id/tr106394865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása