Kardiós nap

 2014.02.12. 20:59

Ma reggel sporttal kezdtem a napot. Reggel 8-kor már a konditeremben voltam. Az úton odafele eldöntöttem kardió napot tartok. Még iszonyatosan izomlázam van, de én abban hiszek, ha az ember rámozog, sokkal hamarabb elmúlik...illetve az izomláz az a sport velejárója, az a jó, ha mindig van, mert akkor tudod, hogy a nem csak úgy csinálgattál valamit, hanem igen is a határaidat súrolva keményen edzettél :)

Edzésprogam:

Futópad: 25 perc mozgás, ebből 12,5 perc intenzív gyaloglás 3-as emelkedőn, majd 12,5 perc kocogás 8-as fokozaton

Wave: 15 perc 3-as fokozaton 

Elipszis: 10 perc 2-es fokozaton 

Ezt a képet a futópadról készítettem, elégett 191 kcal. :)

IMG_2141.JPG

Mai menü:

Reggeli: Fehérjeturmix

Ebéd: Párolt zöldségek

Uzsonna: 2 mandarin

Vacsora: Friss zöldsaláta tonhallal, parmezánnal

fotó 1.JPG

fotó 2.JPG

Címkék: kardio edzés

A bejegyzés trackback címe:

https://egeszsegesebbelet.blog.hu/api/trackback/id/tr345799430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása