Egy hónapja kezdtem el az életmódváltásom a tudatosabb és egészségesebb táplálkozás jegyében. 

Célom, hogy 6 hónap alatt 14 kg-ot fogyjak úgy, hogy közben sportolok és tudatosabban, egészségesebben táplálkozom. A súlyomon kívül semmit mást nem mértem az első 1 hónapban, azt is max hetente egyszer. Viszont az nagyon jó visszaigazolás volt, hogy a körülöttem lévő emberek észrevették a változást és mindenki azt kérdezte, hogy hány kilót fogytam. 

Én főként a ruháimon érzem a változást, máshogy állnak, mintha az egész testem kezdene átalakulni. Laposabb a hasam, kisebb a fenekem, lazábbak és kényelmesebb a ruhák, a zsírpárnák érezhetően elkezdtek csökkenni. 

Nézzük mit mutatnak a számok. 

Mérőszámok 2014. jan 2014. febr
Testsúly 76 kg 73 kg
Mellkas 95 cm 93 cm
Derék/has 97 cm 90 cm
Comb 59 cm 55 cm
Csípő 100 cm 99 cm
Felkar 29,5 cm 29 cm

 

Hozzá kell tennem, hogy a sportolást nem sikerült olyan intenzitással végeznem, (heti 2-3 alkalom) ahogy elterveztem, leginkább úgy érzem a táplálkozásnak tudható be a fogyás, ami megint csak azt az elméletet igazolja, hogy a fogyás 70%-ban a táplálkozáson, 30%-ban a sporton múlik. 

Ettől függetlenül igyekszem a heti 2 alkalmat fenntartani, mert a fogyás mellé elengedhetetlen a feszesítés, izmosítás, erősítés. 

Működik-e az eltervezett fogyási stratégia?? http://egeszsegesebbelet.blog.hu/2014/03/03/strategia_azaz_hogyan_fogyjak_14_kilot

IGEN! Indulhat a második hónap! :) 

 

 

Címkék: fogyás fogyási stratégia mennyit fogytam 1 hónap alatt

A bejegyzés trackback címe:

https://egeszsegesebbelet.blog.hu/api/trackback/id/tr125841506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása