Miután visszatértem a normális táplálkozáshoz (az új tudatosabb táplálkozás koncepció jegyében) elkezdtem finom és egészséges ételeket készíteni. Legalábbis megpróbáltam :)

Előtte viszont tisztázni akarok pár dolgot:

  • Hányszor együnk egy nap? 3-4-5?
  • Mennyi kcal-t együnk egy nap, hogy beinduljon a fogyás? 
  • Ha elkezdem a sportot is mennyiben kell változtatnom az étkezésemen? (csökkentenem, növelnem?)
  • Igaz, hogy fogyókúra alatt az intenzív sport mellett megáll a fogyás?

és végül

  • Tényleg 1002 kcal van a 100g mozarella golyóban (a nettó tömege 200g egy zacskónak) tehát az 2004 kcal??? 

A következő pár napom a tudatosabb táplálkozás jegyében így nézett ki:

1. nap

Reggeli: 2 tojásos omlett zöldségekkel, csírával

Ebéd: pulykás zöldséges kókusztejes ragu (előző estéről)

Vacsora: 2 szelet tk (teljeskiőrlésű) graham kenyér pirítva tonhalkrémmel (amit én készítettem) 

IMG_2038.jpeg

2. nap

Reggeli: Paleo kenyeres szendvics

Ebéd: Bulgur paradicsomszószban

Uzsonna: 2 mandarin

Vacsora: saláta 180 g füstölt lazaccal

IMG_2075.jpeg

3. nap:

Reggeli: gyümölcs

Ebéd: Rántott csirkemell, sült zöldségekkel

Vacsora: kihagytam. Nem voltam éhes és úgy gondoltam, ha nem vagyok éhes csak azért mert vacsora idő van nem fogok enni, viszont ittam sok vizet és ettem egy almát 

4. nap:

Reggeli: Fehérje turmix (PEAK Micellar Casen) vaniliás, nagyon finom!!!!!

Ebéd: parajos fokhagymás natúr csirkemell, barna rizzsel

Uzsonna: 3 db kiwi 

Vacsora: friss zöldség (koktélparadicsom, paprika, uborka)

Most hogy elkezdtem újra szilárd táplálékot enni visszament a súlyom 73,5 kg-ra. Ami úgy gondolom normális, viszont nagyon odafigyelek, hogy mit és mennyit eszem. 

A 3. napon elmentem először sportolni. Jaaaaaj. Nagyon kemény volt. Egy alakformáló órájára jutottam el. 50 perces óra, bemelegítés után sok láb comb fenék gyakorlat, rengeteg gugolással, majd talajon szintén sok comb, has, fenék gyakorlat. Nagyon izomlázam van! Nagyon! :)  

Ezen a héten még egyszer szeretnék eljutni sportolni és szeretnék egy személyi edzővel is beszélni, akitől remélhetőleg a fenti kérdésekre is választ kapok :)

Mérni egyelőre a súlyomon kívül még nem mértem magam, tervem szerint minden hónapban egyszer megmérem azokat a bizonyos cm-et, addig nem is stresszelem magam rajta :)

Címkék: sport fogyókúra fogyás lazac kalória fehérje turmix egészségesebb élet tudatosabb táplálkozás koncepció mozarellában rengeteg a kalória fogyókúrás kérdések

A bejegyzés trackback címe:

https://egeszsegesebbelet.blog.hu/api/trackback/id/tr375799116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása