A 10 napos Neera kúra alatt az emésztőrendszer pihent, ezért nagyon lassan, óvatosan kell visszatérni a normális étkezésre. 

Én az első napon szinte csak gyümölcslevet és tyúkhús leves levét ittam. Második napon ebédre és vacsorás is salátát, nyers zöldségeket (uborka, paradicsom, paprika, csíra). De megmondom őszintén vacsora után kb fél óráig kicsit fájt a gyomrom...

Harmadik napon reggelire megittam fél liter ananászlevet, ebédre egy kis nyers zöldséget, este pedig elkészítettem az első vacsorát: két szelet mustáros pulykamedalion kókusztejen párolt zöldségekkel

Recept:

Pulykamedalion kockára vágtam és egy szelet bacont kókuszolajon megpároltam, sóztam borsoztam és egy kis dijoni mustáron megsütöttem. Köretnek két szelet bacont, kb 15 dkg gombát, 1 db sárgarépát, 1 póréhagymát, fél zellert, fél fej vajretket összepároltam kókuszolajon, majd 1 dl kókusztejet, 1 dl rose bort ráöntöttem és ezen puhára pároltam sóval, borssal. Amikor a zöldségek elég jól megpuhultak nyakonöntöttem 1 dl laktózmentes habtejszínnel, hogy szaftos legyen, azzal együtt 1 percig még pároltam. Finom volt, kb a felét ettem meg. A másik fele másnap ebédre tökéletes lesz :)

Glutén-, laktóz- és cukormentes, mégis nagyon laktató.  

Íme: fotó.JPG

Címkék: fogyás tudatos táplálkozás Neera kúra mit egyek hogy fogyjak egészségesebb élet

http://www.dietas-etelek-webshop.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://egeszsegesebbelet.blog.hu/api/trackback/id/tr205788759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása